Cum spuneam in nenumarate randuri, social media este in continuare un subiect extrem de hot pe care foarte putini stiu de unde sa il apuce. Pare simplu, dar nu e, pare ieftin, dar nu e, rezultatele campaniilor social media par spectaculoase dar impactul lor in business e greu de cuantificat.

Pe acest topic, astazi a facut turul blogurilor si site-urilor de comunicare digitala infograficul de mai jos. Nu am depistat sursa originala, dar l-am gasit la Guy Kawasaky, pe PSFK si pe DigitalBuzz. Pe scurt, autorul subliniaza costurile si resursele care sunt scapate din vedere atunci cand se planifica prezenta si campaniile social media, concluzionand in final valoarea data de dialogul social cu fanii.

Va las sa-l urmariti atent. Click pentru imaginea la high resolution. Costurile de la inceput sunt estimari ale unui specialist din US. Sunt curios cat ar costa la noi.

Articole din aceeasi categorie

ziua-social-media

Social Media Day

vanzari-online-google
e_marketer_logo

Comentarii ()

Despre Digital Report

Laurentiu Dumitrescu Un blog in care vei gasi idei si tips-uri interesante despre cum te poate ajuta marketing-ul digital sa-ti atingi obiectivele de business. Blogul este scris de Laurentiu Dumitrescu, Managing Director la Digital Star (Leo Burnett Group).

Newsletter

Abonati-va la newsletterul nostru lunar pentru a primi analize si noutati din marketingul online.

Iti place Digital Report?

Share pe Facebook

Plugin from the creators of Brindes :: More at Plulz Wordpress Plugins